fredag 28. august 2009

Mediafaget?

Hva skal egentlig mediafaget handle om?. Selv aner jeg ikke helt hva jeg kommer til og få oppleve gjennom dette skole året, men selvfølgelig har jeg mange forventinger. Mest av alt håper jeg at jeg får utrykt meg på en kreativ måte! Håper vi kan lære å lage kortfilmer, redigere bilder og ikke minst hadde det vært supert å kunne få opprettet en egen skoleradio!.

Jeg håper vi gjør mest prakiske ting. Selv syntes jeg det er mye lettere å lære om vi gjøre noe praktisk i stedet for å drive med tavleundervisning. Selvfølgelig håper jeg vi også lærer den teorien som trengs for å kunne bestå eksamen.
Ciao! Caroline:)

1 kommentar:

  1. Du får nok praktiske utfordringer, en skoleradio hadde vært spennende. I termin 2 skal du ha en valgfri produksjon.
    lykke til
    JaO

    SvarSlett